Saturday, March 26, 2011

"CONTEST GAMBAR PALING CHUMEL"

Thanks 4 tagged me kakieda.Puas saya godek2 pic2 yang ada, ye la saya bukannya cumei pun kakieda.hehehe.juz 4 fun ya.Contest ni dibuat oleh cik eyqasara yang comel. Ya dia comel, tu la dia buat contest gambar paling chumel kot.hehe.
* jom2 sesiapa je boleh join utk sama2 memeriahkan contest ni.Sila klik sini untuk melihat syarat2nya..jangan lupa sertakan banner di bawah dalam entry ya.

Pic yang dipertaruhkan....
*



*



*



*





*



*


hahaha..susahnya nak cari pic comel. I rasa pic ni comel kot.silalah perasan okeh..takde org nak marah pun.Bukan pic tahun 2011 ya, tapi bukanlah zaman masih kat kolej.yelah..kan nak pic yang comel.mestila nak cari yang nampak comel.ye tak?kalau tak comel janganlah meluat ya, tak baik tau.Nanti i merajuk..

tarikh tutup:25 April 2011..lama lagi tu
Nak tag 3 orang rakan yang comel
sila join ya.Gud luck 2 all of u...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers