Thursday, January 5, 2012

Hari Pertama masuk sekolah..

Buat tajuk hari pertama masuk sekolah teringat pulak lagu terima kasih cikgu...u all mesti tau lagu tu kan?
Layan je la gambar2 shane dari persiapan awal pagi semalam sehingga kat dalam kelas prasekolah Gemilang.Kalau nak cerita, memang tak habis la..
Shane baru dah mandi & 1st time memakai uniform sekolah. Mandi seawal 5.45 pagi. Cian shane terpaksa bersiap awal sangat ke sekolah coz nak ikut masa mumy. Mujur la dia tak menangis..masih mengantuk lagi.
Kira la si daddy macam wartawan captured pic2 kami berdua sampai masuk dalam keta.Cayalah...thanks so much.
Aksi Shane melambai nenek & dady, adik qeisha belum bangun lagi masa ni. Yalah..awal sangat kan.Hrmm..tengok pic ni kan, shane memang macam gaya VIP la.hehe
Lego time...
Seronoknya Shane main sama2 rakan sekelasnya...gud boy ya sayang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers