Thursday, December 15, 2011

I'm really worried about my exam results..

Final exam sem sept baru berakhir tadi...lega coz sem sept dah berakhir. Namun saya berasa risau dengan jawapan yang telah saya buat.Kertas hari ni, rasa macam yakin  saya jawab tadi. Tapi paper semalam seni dalam pendidikan, saya rasa memang tak yakin sangat. Tak idea betul menjawab soalan terutama soalan esei. Nak goreng pun tak de idea langsung. So saya keluar 1 jam awal dari dewan peperiksaan, coz tak tau nak tulis apa. Daripada saya merapu dan menyeksa diri memerah otak walau tak ada jawapannya, baik saya keluar kan. Saya berharap markah assignment dapat membantu untuk lulus subjek ini. Saya tidak sangka sangat topik muzik pula yang banyak keluar,saya lepas pandang nak buat revision topik tu. Pengajarannya, lain kali harus buat persediaan awal, betul tak?..
*Petang ini, nak keluar jalan-jalan dengan suami dan anak-anak bagi meredakan keresahan ini....
Saya berharap saya dapat lulus dengan baik nanti.amien..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers