Saturday, February 5, 2011

Kisah menyayat hati- susu terakhir buat si kecil...

pic ambik dari mr.google
Tadi bw kat babyintan baca entry yang sangat menyentuh naluri keibuan.Sebak je rasa bila baca kerana saya betul2 menghayatinya. Memang menyentuh perasaan terutama yang sudah bergelar ibu..thanks so much intan coz dah share kisah nie..
nak tau kisahnya jom singgah sini:(

lipton tea + kuih gunting = sesuai sangat bila cuaca hujan

Cuaca hujan je sepanjang 2 hari nie. Outdoor xtvt memang tak dapat jalan la.Mungkin rahmat cny kot. Singa pun tak dapat menari, ye la mereka  kan selalunya naik lori kalau nak buat tarian singa dari rumah ke rumah. 2 hari dah hujan sepanjang hari. Ngabang cny pun kat jiran depan rumah je.Cuti pun tinggal esok lagi.
Sambil2 on9 & bw..layan lipton tea panas2..memang sesuai sangat
dan kawannya ialah...
kuih gunting yang dibeli kat Mukah hari tu.Sangat ranggup dan sedap. Ini memang favourite saya.Kalau nak buat sendiri pun senang saja.Ada bermacam jenis kuih gunting. Saya suka jenis yang macam pic di atas kerana tidak berminyak.Bahan-bahannya sangat simple. Boleh rujuk kat pakar di www.myresipi.com.
ok...nak habis dah 1 packet saya makan.hehehe :)
note:pic pinjam dari mr.google

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers