Saturday, February 5, 2011

lipton tea + kuih gunting = sesuai sangat bila cuaca hujan

Cuaca hujan je sepanjang 2 hari nie. Outdoor xtvt memang tak dapat jalan la.Mungkin rahmat cny kot. Singa pun tak dapat menari, ye la mereka  kan selalunya naik lori kalau nak buat tarian singa dari rumah ke rumah. 2 hari dah hujan sepanjang hari. Ngabang cny pun kat jiran depan rumah je.Cuti pun tinggal esok lagi.
Sambil2 on9 & bw..layan lipton tea panas2..memang sesuai sangat
dan kawannya ialah...
kuih gunting yang dibeli kat Mukah hari tu.Sangat ranggup dan sedap. Ini memang favourite saya.Kalau nak buat sendiri pun senang saja.Ada bermacam jenis kuih gunting. Saya suka jenis yang macam pic di atas kerana tidak berminyak.Bahan-bahannya sangat simple. Boleh rujuk kat pakar di www.myresipi.com.
ok...nak habis dah 1 packet saya makan.hehehe :)
note:pic pinjam dari mr.google

3 comments:

  1. sedapnya mommy...izan pun suka sangat kuih gunting nih. kalau makan depan lappy sambil berbelog ni mmg tak perasan dah abis sebungkus.

    *yelah kan..hujan2 ni lion dance pun tak buat persembahan ye~

    ReplyDelete
  2. betul izan..habis dah sebungkus saya makan sambil berblog.hehe

    ReplyDelete
  3. kuih gunting?nda kala ninga nama nya..hahaha
    ukai kuih gulung kah..?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers