Saturday, February 5, 2011

Kisah menyayat hati- susu terakhir buat si kecil...

pic ambik dari mr.google
Tadi bw kat babyintan baca entry yang sangat menyentuh naluri keibuan.Sebak je rasa bila baca kerana saya betul2 menghayatinya. Memang menyentuh perasaan terutama yang sudah bergelar ibu..thanks so much intan coz dah share kisah nie..
nak tau kisahnya jom singgah sini:(

4 comments:

  1. serius sedih. pengorbanan sorang ibu walaupun di hujung nyawanya. terbayang nasib anak lepas ibu dia dah takde lg.

    minta izin untuk share cerita ini juga.

    ReplyDelete
  2. ya lah aieda,kasih ibu memang tiada tolok bandingnya
    *silakan share 2 other readers

    ReplyDelete
  3. Ur welcome dear.

    Setuju sgt with ur words...kasih ibu mmg tiada tolok bandingnya :)

    ReplyDelete
  4. Crita sedih ke Win? Jap lg saya gi baca, kebetulan mmg takde benda nk buat sementara nk tunggu berbuka ni. Mana la tau kan, bila saya baca terus terinsaf..;D.. Thanks 4 sharing ya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers