Tuesday, October 19, 2010

colouring book time

Hi all
Entry about shane n qeisha with the new colouring book.
aloooo....shane n qeisha with a colouring book.Big Rabbit & Big Cat.
very cute design ya 
Suka tengok dua orang buah hati sibuk mewarna dan layan colouring book yang comel tu.Shane mewarna dengan tekun, si adik asyik tukar2 colour pencil. Adik belum pandai mewarna lagi,main conteng2 jer.
good,good...shane dah pandai pegang pensel & boleh mewarna.Mommy suruh ikut warna di sebelah buku, shane tak nak.Dia nak pilih colour sendiri.Mewarna tak sampai siap ya, asyik tukar2 jer gambar yang nak diwarna. It's ok..dia warna tak keluar garis, dah membuatkan mommy lega.Kira ok la tu, baru 3 years 2 months kan
Haaaa...si adik ni asyik belek2 buku dan conteng2...mulut dia berceloteh sebut gambar2 yang ada dalam buku tu. Tengok butterfly pic teriak "mommy2,butterfly!!!!"
Suka sharp2 colour pencils, sampai kena marah oleh si abang.alahai si adik tomel sayang..

ok...that's all 4 today...babaiiiii

5 comments:

  1. tekunnya si abang...

    kecik2 dah pandai mewarna, bagusnyaaaa....

    ReplyDelete
  2. comei..xpe kalu dia contengkan..janji kita dah perkenalkan pen,pensel n buku pd dorang...

    ReplyDelete
  3. adeh eh..pandai dah..si yenyen suka lukis shape ja..heheh

    ReplyDelete
  4. ana:tq
    Ain:sekejap jer tekunnya tu ain
    hanim:betul tu hanim,mrk boleh sebut colour pencil,pencil,sharpener pun ok
    mommyYen:ok nya,miz u all

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers