Thursday, August 25, 2011

Topi & Jalur Gemilang

Hai all..
About : xtvt @ preschool - yesterday & today
* buat topi dan Jalur Gemilang

Yesterday ..
 Bersama dengan kanak2 prasekolah Gemilang membuat topi dan Jalur Gemilang.
They are very cute with jalur gemilang cap.. 
Today : pose2 with preschool childrens. Yesterday tak sempat nak pakai topi jalur gemilang tu.hehe. Comel sangat anak2 murid tersayang. Teacher luv u all :)
* Happy MerdekaRaya 2 u all :)* i tau ramai yang menantikan hari esok. yea2 tak sabar nak cuti.*
About Jalur Gemilang :
Secara ringkasnya, perkataan jalur dalam nama Jalur Gemilang melambangkan jalur pada bendera yang menggambarkan satu laluan yang lurus, hala tuju serta arah yang sama yang diikuti oleh rakyat negara ini manakala gemilang pula melambangkan keadaan yang bercahaya, terang-benderang dan cemerlang.

Oleh itu, Jalur Gemilang adalah lambang aspirasi rakyat Malaysia dalam mengharungi kemajuan dengan penuh gigih, taat dan bersatu padu bagi membina sebuah negara yang cemerlang gemilang dan terbilang.

note: sunyinya blog i nie...coz tak buat bw. Dah habis final exam sem 2 last week. Sem Sept bermula 25/9.okey, nak bw jap :)

4 comments:

  1. bila result keluar..?hehe,kami abis cuti raya ,midterm sem 4..

    ReplyDelete
  2. Cantiknya topi2 yg u buat tu Win.. Esok cuti ya? Anak I tak cuti plak.. tp ada aktiviti nyanyi2 kat sekolah dia kata.

    ReplyDelete
  3. hai winn ..
    bahang merdeka raya semakin terasa kan .. suke dan x sabar sebenarnya :)

    selamat bercuti yaa dik :)

    ReplyDelete
  4. Hello, momyShane. Waaa...kiut2 budak2 tu pakai topi merdeka. Momy pun terjangkit kiut sama, macam kakak diorang suda, hehehe.....

    Happy merdeka and raya Aidilfitri, momyShane. Mesti dapat jemputan rumah terbuka kan....:D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers