Monday, March 15, 2010

Car wash

Dady cuci keta, shane pun menyibuk. Bukannya tolong sangat tu, tolong kotorkan lagi ada la. Boleh2 hantar kereta kat sini,shane n dady cuci..1 keta rm12.Hehehe

Pic ni mumy yang captured..pose memang no 1..siap pegang span lagi.Eksen rajin sangat la tu.Nanti dah besar dah pandai cuci, jangan la malas pulak ya shane.
Huhuhu...shane tak habis lagi ya...dah cuci keta,cuci kerusi yang ada kat luar pulak..habis la basah kerusi2 tu..
Tak habis lagi???? cuci botol car shampoo pun jadi...sebenarnya masih nak main bubbles tu.Pandainya anak bujang ni ambil kesempatan ya
* Begitulah anak-anak..dah pandai menolong nanti, jangan2 liat la pulak kalau disuruh.Bermacam-macam alasan mungkin...: )

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers