Saturday, May 1, 2010

Seafood2

Hi all

Friday, 30 mei 2010 saya temankan kawan(mommy Yen) pergi e-mart coz hari sabtu dia nak balik Kuching. Dia nak jumpa aunty dia n beli ole2 untuk family dia kat Kuching. Aunty dia tapaukan crabs...
Sampai je kat rumah, layan crab la kami berdua, coz hubby2 belum datang lagi.

Ini lah aksi2 dua mummy makan crab. Sedap hingga menjilat jari ketam New Fu Lin seafood.


Malamnya pula kami makan kat Yi-Hah-Hai seafood. Yang tengah tu kawan lama juga (melissa).
BFFS mommy Yen


Anak2 kami ni tak reti diam..tengah menjamu selera sibuk jalan sini sana.Shane lah yang paling tak reti duduk elok2.Tengok tu berpeluh-peluh dia.



With Yen family..after makan2 seafood.Very full dah.Tq so much 2 Yen family belanja makan seafood.
 
*Mereka dah balik Kuching pagi tadi.Dua minggu tinggal sama.Rasa macam sunyi mereka dah balik. Harap jumpa lagi nanti.
Tataaa...

5 comments:

  1. whoaa mesti best tu yer. Bagus Yen family eh :)

    ReplyDelete
  2. eh..dah dc post oo..
    lelak mai ku,baru jguk blog pg tu.

    btw,miss u all so much.yen siap belagu-lagu dtai kch..

    ReplyDelete
  3. Neezhom: ya betul,bes.knyang sangat
    mommyYen:mood ku rajin.hehe
    miz u all 2
    lawa yen neh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers