Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011

Hai all, happy new year 2011.Sori coz agak lambat wish.eh,tak lah lambat kan masih 01.01.11...ingat nak wish menjelang kul 12am 010111..tak sempat on9.bz sangat.Pagi tadi pendaftaran murid2 untuk tahun 2011.So,di kesempatan ini saya sertakan ucapan ini...:)
Buka Hati ada damai

buka mata ada terang
Buka kasih ada sukacita
Buka SMS ada ungkapan Happy New Year
Semoga semua harapan yang tertunda bisa terwujud di tahun 2011 ini. Amin

satu lagi...

Jalan-jalan naik pedati
Menikmati pemandangan nan indah
Tidak terasa tahun kan berganti
Semoga saja tahun nan indah
Sukses selalu di tahun 2011 ini..

ok..happy new year 2 u all...babaiii

4 comments:

  1. Happy New Year Momy Yen... wah berpantun ke tu? Saya dah lama betul tak berpantun.

    ReplyDelete
  2. Eh Momy Yen plak I tulis.. sorry.. silap eja.. Momy Shane..nama uoll 2 ni lebih kurang je la.. hehe.

    ReplyDelete
  3. zanna:tq..
    missmirror:pantun la tu..hehehe.momyYen tu kawan baik saya missmirror.anak dia yen pun sebaya ngan anak sulung saya.it's okay..silap kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers