Sunday, April 24, 2011

Majlis persaraan PK1- mdm Felice

Majlis perpisahan @ persaraan Penolong Kanan 1 sekolah tempat saya bertugas..
Date : 23 April 2011
Place : Gymkhana club miri
pOsE2 malam tu..happening la juga.Pasal menu2nya..no komen ya. I thinnk yang hadir pada malam tu tau la.ahaks!
dan...
Yang diraikan..mdm Felice. Bersara pada usia 58 tahun. Pic atas: sedang memotong kek hari jadinya yang ke-58.Walaupun dah berusia 58 tahun beliau masih sihat, ceria dan boleh dikatakan awet muda dengan wajahnya yang comel tu.
pic kiri bawah : lambaian untuk mdm Felice...di hari terakhir beliau bertugas di sekolah selepas perhimpunan khas...
pic ngegeh..hehehe...with mylove/myhubby semasa dinner persaraan mdm felice..
Digabungkan ya...suasana after perhimpunan khas untuk cikgu felice.Saat2 menyedihkan masa guru2 & murid2 bersalam dengan beliau. Bayangkan beliau mula berkhidmat di sekolah ni pada tahun 1989..haaa u all kiralah sendiri...memang sekolah ni merasa akan ketiadaan beliau. Saya suka dengannya yang tegas, kalau dia marah kita pun kejap je.Beliau juga caring orangnya...she is a great teacher.
dan..dan...dan....
saya ,
guru2 serta murid2 menitiskan air mata dengan persembahan khas murid2 tahun 1 untuk mdm Felice...
nak tau lagu persembahan tu..?
rakan2 drpd SKRB2 yang ada singgah sini..harap2 jangan menangis ya.
ok, layannn...

note: sekiranya umur panjang...saya pun bersara di usia 58 tahun. Harap2 saya sihat seperti mdm Felice ni. Walaupun dah bersara, kita tetap dipanggil cikgu oleh anak2 murid tersayang kan.SKRB2 will miss u mdm..

4 comments:

  1. oo cikgu winn..bila mau jln2 k kusing ni..?

    ReplyDelete
  2. lagu baik2 sayang tu kalau nyanyikan pade majlis2 perpisahan macam ni memang menitiskam air mate kate kan...saye pun same.. hati tersentuh katee

    ReplyDelete
  3. mommyYen: ila-ila lah..no budget & bz
    myamyza: ya sesuai sangat..liriknya menyentuh perasaan

    ReplyDelete
  4. sedih kan bila dah lama kenal dan dah serasi bersama .. bila dia nak pergi meninggalkan kita ada air mata yg mengiringinya kan dik ..
    mcm akak baru2 nie budak2 praktikal yg dah habis .. huhuh sedih jugak cuma tahan air mata jewww :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers