Friday, March 12, 2010

mirror,mirror,mirror

Ratu cermin juga anak dara saya ni.Macam mumynya: )...Macam-macam la mimik muka dia buat time tengok cermin..
Ni la pic2 qeisha berdepan ngan cermin. Senyum, ketawa, menari, menyanyi dan bercakap sambil melihat diri sendiri kat cermin. Geli hati juga saya melihat qeisha ni. Shane said.."Eeee qeisha tokkk".Saya pangil qeisha coz nak ambik gambar..dia tengok saya dari cermin je.alahai saleisha qeisha
Haaa..tengok yang ni pula..kiss diri sendiri pulak.Macam-macam aksi anak-anak yang mencuit hati. Tu la saya upload kat blog ni..nanti dah desar dia tengok sendiri kat sini.
That's all
mumy owes love shane n qeisha
anak korang camane????specially yg pompuan..suka tak tengok cermin???


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers