Thursday, July 15, 2010

anak2 mama

Tetiba je mood rajin update blog hari nie..setelah melawat beberapa blog rakan blogger. Tapi apa entrynya ya??? senang jer time takder idea..mesti la about shane n qeisha.
Layan jer pic bersama anak2 kesayangan.Aksi manja kedua-dua buah hati mama.

Suka sangat pic ni...qeisha pandai minta air orange n ribena."orange,orange"katanya
kalau tak nak sesuatu, dengan semangat say "no!!!!"

muka mengantuk shane..bila nak tido n nenen shane akan hisap ibu jari kanan.Bila tak pegang botol susu,jari hantu cucuk hidung.Bad habit betul anak bujang saya ni.Manja melebih-lebih berbanding adiknya qeisha.

@@@ biar dah besar nanti shane dan qeisha dapat lihat gaya manja bersama mama ya

babaiiiii ikut gaya qeisha 

5 comments:

  1. hai salam kenal jgk..ade blog ni bagus..harap2 besar nnti bolehlah tgk blog kita ni..kenangan masa dorang kecik2..comel nya anak u...

    ReplyDelete
  2. nieda:tq
    hanim:betul tu..kita ni mana ada parent buat blog camni

    ReplyDelete
  3. apuuu..org bujang g nginsap tunjuk..!

    ReplyDelete
  4. ayub:nya meh,nda nemu keni ka buai habitnya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Credit

my Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers